Zwroty, wymiany i reklamacje w sklepie internetowym Distance.pl

Wymiany

W celu dokonania wymiany towaru dokonaj zwrotu zakupionego produktu, a następnie złóż nowe zamówienie

 

Zwroty

Jeżeli otrzymany produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz dokonać bezpłatnego zwrotu w ciągu 30 dni. Pamiętaj, że całkowitemu zwrotowi należności podlega jedynie nieużywany towar.

W celu dokonania zwrotu kliknij:

Zwrot zamówienia

Po wypełnieniu formularza zwrotów, otrzymasz nr RMA zwrotu, który umożliwia śledzenie statusu zwrotu.

Dla Twojej wygody udostępniliśmy usługę SzybkieZwroty.pl/distance, dzięki której szybko i bezpłatnie wyślesz do nas przesyłkę. W celu skorzystania z tej formy zwrotu, kliknij link: SzybkieZwroty.pl/distance i postępuj według poniższych kroków

Możesz także skorzystać z opcji pozostawienia zwrotu w sklepie stacjonarnym. Sprawdź, który punk znajduje się w twojej okolicy, wypełnij formularza zwrotów i zanieś paczkę do sklepu.

Informujemy, że koszty odesłania paczki inną metodą pokrywa kupujący.

Jak przygotować artykuł do zwrotu:

  • 1. Produkt w oryginalnym opakowaniu włóż do kartonu lub innego zabezpieczającego opakowania
  • 2. Do paczki dołącz otrzymany nr RMA zwrotu (np. #800000999)
  • 3. Do paczki dołącz dowód zakupu (faktura indywidualna lub faktura VAT)

 

Wybierając jako metodę zwrotu "szybkiezwroty" należy pamiętać, aby na paczce umieścić:

  • - kod zwrotu (nadany w panelu szybkiezwroty) lub adres odbiorcy
  • - nr RMA zwrotu (nadany na naszej stronie, podczas wypełniania formularza)
  • Jeżeli planujesz zwrócić więcej niż jeden produkt, koniecznie umieść produkty w jednym opakowaniu.

 

Reklamacje

Wszystkie zakupione towary podlegają przepisowi o 24 miesięcznej odpowiedzialności sprzedawcy. Reklamowany produkt przekazywany jest do ekspertyzy niezależnego rzeczoznawcy. O decyzji klient zostanie powiadomiony w ciągu 14 dni od chwili otrzymania przesyłki zwrotnej. Reklamacji nie podlegają: uszkodzenia powstałe z winy użytkownika w wyniku niezgodnej z instrukcją obsługi i/lub konserwacji oraz usterki powstałe na skutek złego przechowywania, użytkowania produktu niezgodnie z jego przeznaczeniem, uszkodzeń mechanicznych lub zdarzeń losowych.

W celu złożenia reklamacji, wydrukuj formularz reklamacji, który dostępny jest poniżej. Wypełnij dane i prześlij produkt wraz z oryginałem dowodu zakupu, na adres podany w formularzu. Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, konsument może złożyć skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

 

Niezbędne formularze

ELEKTRONICZNY FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY

FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY

REKLAMACJA BUTÓW

To Top