Zwroty, wymiany i reklamacje w sklepie internetowym Distance.pl

Wymiany

W celu dokonania wymiany towaru dokonaj zwrotu zakupionego produktu, a następnie złóż nowe zamówienie

 

Zwroty

Jeżeli otrzymany produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz dokonać zwrotu w ciągu 30 dni. Pamiętaj, że całkowitemu zwrotowi należności podlega jedynie nieużywany towar.

W celu dokonania zwrotu kliknij:

Zwrot zamówienia

Po wypełnieniu formularza zwrotów, otrzymasz nr RMA zwrotu, który umożliwia śledzenie statusu zwrotu.

Sposoby zwrotu:

  • • Zwrot na własny koszt

    Informujemy, że koszty odesłania paczki tą metodą pokrywa kupujący. Zwrot należy odesłać na adres:
    Distance S.A.
    ul. Stanisława Zwierzchowskiego 31 A
    61-249 Poznań

Jak przygotować artykuł do zwrotu:

  • 1. Produkt w oryginalnym opakowaniu włóż do kartonu lub innego zabezpieczającego opakowania
  • 2. Do paczki dołącz otrzymany nr RMA zwrotu (np. #800000999)
  • 3. Do paczki dołącz dowód zakupu (faktura indywidualna lub faktura VAT)

 

 

Reklamacje

Wszystkie zakupione towary podlegają przepisowi o 24 miesięcznej odpowiedzialności sprzedawcy. Reklamowany produkt przekazywany jest do ekspertyzy niezależnego rzeczoznawcy. O decyzji klient zostanie powiadomiony w ciągu 14 dni od chwili otrzymania przesyłki zwrotnej. Reklamacji nie podlegają: uszkodzenia powstałe z winy użytkownika w wyniku niezgodnej z instrukcją obsługi i/lub konserwacji oraz usterki powstałe na skutek złego przechowywania, użytkowania produktu niezgodnie z jego przeznaczeniem, uszkodzeń mechanicznych lub zdarzeń losowych.

W celu złożenia reklamacji, wydrukuj formularz reklamacji, który dostępny jest poniżej. Wypełnij dane i prześlij produkt wraz z oryginałem dowodu zakupu, na adres podany w formularzu. Prosimy o zamieszczenie, w widocznym miejscu na paczce, dopisku "Dział Reklamacji". Takie działanie znacznie usprawni i przyspieszy proces rozpatrywania reklamacji. Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, konsument może złożyć skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

 

Niezbędne formularze

ELEKTRONICZNY FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY

FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY

REKLAMACJA BUTÓW

To Top