x

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zwroty, wymiana, reklamacje - distance.pl

Wymiany

Wszystkie zakupione towary podlegają wymianie w ciągu 30 dni roboczych. Okres 30 dni liczymy od momentu otrzymania paczki, doręczonej przez kuriera.

W celu wymiany towaru na inny skorzystaj z możliwości zwrotu równocześnie składając oraz opłacając nowe zamówienie. Znacznie przyspieszy to realizację wymiany a także zagwarantuje rezerwację towaru tak, by nikt go nie wykupił zanim dotrze do nas Twoja paczka. Zwrot środków na wskazane konto nie zajmie nam dłużej niż 7 dni.

Wymianie podlega jedynie nieużywany towar.

Zwroty

Wszystkie zakupione towary podlegają zwrotom w ciągu 30 dni roboczych. Okres 30 dni liczymy od momentu otrzymania paczki, doręczonej przez kuriera.

W przypadku gdy z jakichkolwiek powodów, otrzymany produkt nie spełnia oczekiwań, możesz dokonać zwrotu. Całkowitym zwrotom należności, podlega jedynie nieużywany towar. Koszty odesłania paczki pokrywa kupujący. Po otrzymaniu paczki obsługa sklepu w ciągu 7 dni zwróci pieniądze na podany numer konta bankowego.

W celu zwrotu zakupionego produktu wydrukuj formularz zwrotu. Wypełnij dane i odeślij produkt w opakowaniu wraz z oryginałem dowodu zakupu na adres podany w formularzu zwrotu, który dostępny jest poniżej.

Reklamacje

Wszystkie zakupione towary podlegają przepisowi o 24 miesięcznej odpowiedzialności sprzedawcy. Reklamowany produkt przekazywany jest do ekspertyzy niezależnego rzeczoznawcy. Reklamacja zostaje rozpatrzona w ciągu 14 dni roboczych od chwili otrzymania przesyłki zwrotnej.

Reklamacji nie podlegają uszkodzenia powstałe z winy użytkownika w wyniku niezgodnej z instrukcją obsługi konserwacji oraz usterki powstałe na skutek złego przechowywania, użytkowania produktu niezgodnie z jego przeznaczeniem, uszkodzeń mechanicznych lub zdarzeń losowych.

W celu złożenia reklamacji wydrukuj formularz reklamacji, który dostępny jest poniżej. Wypełnij dane i odeślij produkt wraz z oryginałem dowodu zakupu na adres podany w formularzu reklamacyjnym

Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Niezbędne formularze

ZWROT TOWARU

REKLAMACJA BUTÓW

Copyright © distance.pl Wszystkie prawa zastrzeżone. Ta strona wykorzystuje pliki cookies.
Powered by i-systems.pl

Rapid SSL