The store will not work correctly in the case when cookies are disabled.
Informacje dotyczące plików cookies
Strona korzysta z plików cookies do celów statystycznych, realizacji usług i marketingowych. Korzystając ze strony będą one zapisywane w pamięci urządzenia i wykorzystywane przez nas i naszych partnerów w celu prezentowania Ci reklam i treści dostosowanych do Twoich potrzeb i preferencji. Możesz samodzielnie określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności.
W celu dokonania zwrotu zamówionego towaru, wypełnij formularz elektroniczny. Za jego pośrednictwem możesz także sprawdzić status złożonego wcześniej zwrotu.
Po wypełnieniu formularza, należy odesłać towar za pośrednictwem wybranej metody na adres: Distance S.A. ul. Stanisława Zwierzchowskiego 31A 61-248 Poznań.
Jednocześnie zaznaczamy, że koszt zwrotu ponosi klient.
Po otrzymaniu przez nas zwróconego towaru, otrzymasz mail z informacją o statusie zwrotu. Jeśli opłaciłeś zamówienie przelewem bankowym, zwrot należności otrzymasz w ten sam sposób. W przypadku opłacenia zamówienia „płatność za pobraniem”, prosimy o podanie w formularzu danych do przelewu bankowego.
Jak dokonać zwrotu w 6 krokach:
1. Wypełnij pole “nr zamówienia” i “e-mail”. Kliknij „dalej”.
2. Kliknij “Dokonaj zwrotu”.
3. Wybierz zamówienie, które ma podlegać zwrotowi. Kliknij “zastosuj”.
4. Zaznacz produkt, który chcesz zwrócić.
5. Wypełnij pola “nr konta bankowego” (w przypadku “płatności za pobraniem”) i “wybierz metodę zwrotu”. Następnie przejdź dalej.
6. Gotowe! Otrzymasz nr zwrotu i mail z potwierdzeniem złożenia zwrotu.